کانال تلگرام شباویز
×

منــــــو

جهت دریافت رایگان آخرین تورها در ایمیل خود عضو شوید.

آقای احمد محمدی

خاطرات کوش آداسی

خاطرات سفر خانوادگی من مربوط می شود به هفته ی آخر خرداد ماه سال 94 که تور شهر کوشی آداسی رو از آژانس شباویز خریدم. صبح ساعت 4 رسیدیم فرودگاه ازمیر. خسته بودیم . وقتی وارد سالن ترانزیت شدیم دیدیم آقایی که تابلوی HOPE GROUP دستش هست منتظر ماست.

آقائی بود بنام آقا مهدی که بسیار زرنگ ، مهربان و با معرفت بود. آمد جلو و سلام و علیک گرمی با ما کرد. سریعا سوار اتوبوس خیلی شیکی شدیم که روی هر صندلی یک عدد آب معدنی ، یکعدد شکلات بود. هوا حسابی گرفته و رعد و برق شدیدی میزد اما از باران خبری نبود. وقتی وارد هتل شدیم تا زمانی که اتاقها تحویل گردد خانمی بنام مهشید در کنار ما بود و هماهنگ کننده بود.

اما خاطره ی اصلی من مربوط می شود به روز یک شنبه مورخ 31 / 04 / 94 که ما از طریق آژانس HOPE GROUP تور کشتی گرفتیم . روز یک شنبه بود و تعطیل توی ترکیه . در داخل کشتی فقط چهار خانواده ایرانی بودن و الباقی توریستهای آلمانی ، استرالیائی ، اکراینی و روسی و تعدادی زیادی هم مسافران خود شهر کوشی آداسی.

کلی اهنگ ترکی پخش شد آهنگ ایرانی. خیلی خیلی خوش گذشت . دو بار کشتی ایستاد و کلی در دریا شنا کردیم. بعد از گذشت حدود 6 ساعت قرار شد برگردیم. آقا مهدی که نماینده بود و توسط آژانس شباویز معرفی شد در تمام مسافرت مراقب ما بود و کلی صحبت میکرد. نزدیکی ساحل که رسیدیم آقا مهدی با بلندگو گفت هر کسی دوربین داره روشن کنه. تعجب کردیم گفتیم شاید میخواد با کشتی های زیبای کروز عکس و یا فیلم بگیریم.

دوباره گفت همه دوربین ها رو روشن کنید. ما همه ایرانی ها دوربین را روشن کردیم که یک مرتبه آهنگ ای ایران با صدای بلند پخش شد. همگی ذوق زده شدیم و با صدای بلند آنرا میخواندیم. خود مهدی هم با بلند گو میخواند. تمامی مسافران غیر ایرانی با تعجب و دقت ما را نگاه میکردند که چقدر مرتب و منظم و با صدای بلند میخوانیم. وقتی که آهنگ تمام شد تمامی برای ما دست و هورا کشیدن و این برای ما یک احساس بسیار زیبای وطن دوستی بود.