کانال تلگرام شباویز
×

منــــــو

جهت دریافت رایگان آخرین تورها در ایمیل خود عضو شوید.

سفرنامه آنتالیا

آنتالیا - ترکیه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۲۷

اوایل شهریورماه 96 بود که زمان سفر رو برای هفته ی آخر شهریور تنظیم کردیم. متاسفانه تنها مرخصی که توانستم برای مسافرت پیدا کنم، آخرین لحظات و گران ترین تورهای تابستان بود. شهری که من ساکن هستم مشهد است. با توجه به اینکه شهر اقامت ما مشهد می باشد باید از مشهد به تهران هم پرواز می گرفتیم، پروازها را چک کردیم.

ذکر این نکته هم لازم هست که چون ما یک بچه ی سه و نیم ساله داشتیم، از طریق هوایی به تهران رفتیم. (با توجه به شرایط خانواده من اینطوری راحتتر بودیم ولی اگر کسی بخواهد می تواند به طریق دیگه ای سفرکند.) به هر حال بعد از بررسی تاریخ های پروازی، قیمت پرواز برای دو نفر بزرگسال به همراه یک بچه ی زیر شش سال را هم چک کردیم، حدود قیمت ها را گرفتیم ( رفت و برگشت مشخص شد) نوبت به انتخاب هتل که رسید به مشکل بزرگ جا نداشتن هتل ها و قیمت های نجومی برخورد کردیم. اکثر هتل ها یا جا نداشتند و یا قیمت هتل های چهارستاره و پنج ستاره نسبت به بقیه تابستان گران تر شده بود.

به دلیل شرایط و تاریخ پروازی ما باید 6 شب اقامت می داشتیم که در این صورت قیمت هتل و پرواز به صورت جداگانه خیلی بیشتر از گرفتن تور می شد. باید پنجاه درصد مبلغ تور را در ابتدا پرداخت می کردیم. سعی کردم شرایط تورهای داخلی و یا هتل ها و پروازهای داخلی را چک کنم و مقایسه کنم ، چون اگر می توانستم تعداد شب کمتری بمونم برای کارمم هم بهتر بود.

اما متاسفانه با یک جمع و تفریق ساده متوجه شدیم که تور های ترکیه خیلی به صرفه تر می باشد.  هتل بایا لارا ، را انتخاب کردیم. دوست داشتم بیشتر سفرم هیجانی و تفریحی و گردشی باشه و بتونیم از اکثر نقاط دیدنی آنتالیا دیدن کنیم. به همین خاطر هتل بایا لارا را در منطقه لارا آنتالیا انتخاب کردم. برای انتخاب این هتل هم دلایل متفاوتی داشتم که در زیر ذکر می کنم.

• امتیاز بالای هتل در سایت های بوکینگ ، تریپ ادوایزر و هتلز
  • موقعیت خوب هتل نسبت به مراکز خرید و پارک های شهر آنتالیا
  • فضای زیبای هتل و استخرهای زیبا
  • قیمت مناسب هتل
  • جادار بودن اتاق ها و داشتن امکانات رفاهی کامل
  • بوفه با منظره ی بسیار زیبا
  • گروه سرگرمی هتل

سفرنامه آنتالیا|شهر آنتالیا|سفر به آنتالیا|آنتالیا بهتر است یا کوش آداسی|سفرنامه های آنتالیا|تور آنتالیا نوروز |تور آنتالیا تابستان|تور آنتالیا بهار |تور آنتالیا تیرماه |تور آنتالیا مردادماه|تور آنتالیا شهریورماه

وقتی وارد هتل بایا لارا شدیم ، خیلی سریع مراحل چک این ما انجام شد و برخورد خیلی صمیمی ، گرم و تاثیر گذار بود. اتاقی که به ما دادند بسیار خوب و تمیز بود و خدمتکاری هم که کارهای تمیز کردن اتاق را انجام می داد خیلی مودب و شاد بود. هتل سشوار خوب ،  صندوق امانات و امکانات تهیه قهوه و چای داشت.

رستوران هتل بایا بسیار بزرگ و تمیز بود . غذاهایی که سرو می شد واقعا خوشمزه بودند. به راحتی نمی توانستیم غذا پیدا کنیم چون سالن رستوران خیلی بزرگ بود. انواع مواد غذایی ، بستنی ها ، میوه ها ،نوشیدنی ها با کیفیت بودند. رستوران های آلا کارت هتل ، غذاهای مکزیکی ، ایتالیایی و ترکی هم سرو می کردند.

هتل چند استخر بزرگ و تمیز دارد و اصلا لازم نیست که نگران کم بودن تخت های خورشیدی باشید. تعداد تخت های خورشیدی کافی است . تخت ها با کیفیت هستند. فاصله هتل تا ساحل اختصاصی اش فقط 5 دقیقه پیاده روی می باشد.

هتل برنامه سرگرمی و شادی زیادی تدارک دیده و سعی می کرد این برنامه آموزشی هم باشند. من و همسرم به حمام ترکی رفتیم و یک ماساژ هم درخواست کردیم. حمام ترکی رایگان است ولی برای ماساژ هزینه پرداخت کردیم. خیلی مسافرت خوب و دلچسبی بود. واقعا به ما خوش گذشت. امکانات هتل زیاد بود و اصلا لازم نبود از هتل خارج شویم ولی ما به مرکز شهر آنتالیا هم رفتیم و از مراکز خرید و شهر هم دیدن کردیم. آنتالیا یک شهر توریستی است و مراکز خرید متنوع و گرانی دارد. انواع برندهای لاکچری در آنتالیا هست و گران هم هستند.

تنها مشکل این بود که پرواز برگشت ما شب بود و ما باید مدت زیادی با یک بچه بیرون از اتاق می ماندیم تا به فرودگاه برده شویم. همین جا از آژانس شباویز تشکر می کنم که تلفن های متعدد ما را با حوصله پاسخ دادند و تور آنتالیا را رزرو کردند.

سفرنامه آنتالیا

تور آنتالیا 2 آبان

قیمت 2490000

آخرین اخبار

خیابان ارومیه در تورنتو ...

۲۹ مهر ۱۳۹۷

در مراسم قدردانی از دکتر رضا مریدی فیزیکدان و سیاستمدار ایرانی کانادایی، ...

فیلم خانم غواص، ناجی کوسه

۲۹ مهر ۱۳۹۷

در این فیلم خانم غواص شجاعی هستند که قلاب شکارچیان را از دهان کوسه خارج می کند!

اطلاعات بیشتر
فیلم خودرویی که قایق هم ...

۲۹ مهر ۱۳۹۷

خودرو آمریکایی که هم در خشکی و هم در آب میشه از آن استفاده کرد.

شالیزار نورانی در ژاپن

۲۹ مهر ۱۳۹۷

شالیزار نورانی در ژاپن شالیزارهای برنج در استان ایشیکاوا کنار دریای ...

اطلاعات بیشتر
مرز فرانسه و سوئیس وسط ...

۲۶ مهر ۱۳۹۷

مرز دو کشور سوئیس و فرانسه از وسط یک هتل کوچک و معمولی به نام آربز (Hotel ...